Litt om timane våre:


BASIS


     Jympa basis – real trening uten hopp

      Basis passer for deg som vil ha skånsom trening. Bygger opp styrke, kondisjon og bevegelighet fra grunnen.
      Treningen er tøff, men enkel, og passer for de fleste. Basis er helt hoppfritt, men kan inneholde litt jogging eller andre steg som "letter" litt  
      fra gulvet. Dersom ikke noe annet står oppgitt, varer timen 60 min

 

 

MIDDELS - høyere tempo og en del hopp

 

         Jympa middels – høyere tempo og en del hopp

         Middels passer for deg som er vant til å bevege deg og vil ha en litt mer krevende styrke– og kondisjonstrening. Effektivt og variert.
         Det veksles mellom tyngre og litt lettere øvelser, hopp og hoppfrie øvelser.
         Dersom ikke annet står oppgitt, varer treningen 60 min.
 
 
 

VEKTSTANG - effektiv og utfordrende styrketrening

  • Enkel, effektiv og morsom styrketrening i gruppe der vi jobber med vektstenger, drivende musikk og tydelige instruksjoner. Utholdende styrketrening for ben, hofter, rygg, mage, bryst, skuldre og armer.

    Treningen er dynamisk med visse statiske innslag. Belastningen bestemmer du selv gjennom hvor mye vekt du velger å legge på vektstangen.

  • 60 min
 
 
 

 

SIRKELFYS – funksjonell, sportslig trening i stasjoner

  •  

  •        Sirkeltrening er morsom, funksjonell og utfordrende gruppetrening der vi trener vi på ulike stasjoner. 

           Fokus er på utholdende styrketrening, med funksjonelle øvelser. Her bruker vi også redskap, f.eks. vektstenger, 
           stepkasser, løse vekter, bosu–baller, kettlebells. 

           Du trener styrke, balanse, bevegelighet, koordinasjon og kondisjon på en tøff og morsom måte.

           Sirkeltreningen ligger på middels nivå eller over og krever en viss kroppskontroll og en treningsvant kropp.
           Ledes av instruktører som veileder og pepper underveis.

  •          60 min
 


Sist endret av: Cecilia Molander. Sist endret dato/tid: 25.08.2017 20:51:08

Anteo utvecklas av Defendo Sverige AB, 2007-2018 #95